Prenses47 Merhaba kızlar biontech 2.doz aşısı olduktan 1 ay sonra hamile olduğumu öğrendim ve çoğu yerde aşıdan 3 ay sonra gebelik düşünülebileceği yazıyor risk açısından ve bu beni çok tedirgin ediyor bu durumu yaşayan var mı
aslansmommm Prenses47 ben hamile oldugumu bilmiyordum son adet tarihime göre 3 haftalıkken 3. Doz biontech aşı olmuştum şu an 6 aylık oldu hiç bir sorun yok şükür 🤲🏻🧿
-MinikveAnnesi- Prenses47 bende 3. Aşıyı oldugumda hamileymisim haberim yoktu ama bi sıkıntı olmadi cok şükür hatta hastaydim grip oldum antibiyotik felan kullandim hamile oldugumu bilmeden
Elisarli Ben hamile olduğumu bilmiyordum bebek 1 aylık olmuşken aşı oldum 3.dozu 1 hafta sonrada hamile olduğumu öğrendim doktor daha iyi olmuş dedi
Elilar2225 Ben 5 haftalık hamileymişim 2ci dozumu oldum şu an 36yim bi sıkıntı olmadı çok şükür zaten daha hamile olmadan önce doktorumdan hamileler de yaptırabilir diye duymuştum gecikmem olsa da gidip yaptırdım