Tgb_123 Zilan1 bende de var hatta şuan tam olarak onu yaşıyorum 12 haftalığım bende kahverengi akıntım ve kasık agrım var adet olacakmışım hissi
Eflatunpembe Zilan1 tam riskli dönemdesiniz. Haftalık doktor kontrolüne gidin tedbir amaçlı. Bazen ufak detayları kaçırmaları kötü sonuçlara sebeb oluyor. 2 gün arayla rahim ağzı kısalan arkadaşlar okuduk burda
Zilan1 Tgb_123 kahverengi akıntı normal degil ama bendede 12 haftada geldi iğne kullandım tutundurucu o haftalar çok fazla yürüme mümkün oldukça evde uzan dinlen hep
ozge2306 Tgb_123 kahverengi akıntı normal değil tabikide doktora görünmeniz gerekiyor. Bebeğin kesesinin etrafında kanama var mı bakılması lazım bende yaşadım aynı durumu iğne kullandım
Babytwo2 Zilan1 bnm ilk günden beri var ama bir kz oluyor yürüyünce ayakta çok duruncr geliyor ama bn daha 5+1 im
Tgb_123 Babytwo2 akıntı yı diyorsunuz dimi bende normal die biliyorum hatta bazı gebeler adet kanaması gibi kanama BİLe görür tabiki doktor kontrolündr
Tgb_123 ozge2306 zaten hepsine bakıldı uzanıp dinleniyorum bende 2 aydır geliyo böyle ara ara yoksa neden böyle rahat olayım
Eflatunpembe Tgb_123 Çok üzgünüm ama yanlış bilgi verilmiş. Hamilelikte herhangi bir kanama ki kahverengi oluncada beklemiş kanama oluyor kesinlikle normal değil. Doktorunuza mutlaka danışmalısınız. Hangi ilaç ve iğneleri verdi?