Kızlar 36 + 4 günlük gebeyim biraz önce hafif sancım oldu tam kasığımda sezeryan bölgemde sonradan lavobaya gittim bir şey hissetim akıntı gibi afedersiniz özürdiliyorum hepinizden ama yumurta akı gibi akıntım gelmiş bu normalmi sizce doktorumu aramalımıyım pazartesi yede gün olduk Allah izin verirse inşallah doğumum olacak 3. Sezeryan çok korkuyorum birde covid yeni geçirdim lütfen bana dua edin arkadaşlar Rabbim hepimizin yar ce yardımcısı olsun inşallah 🤲