Geceleri uyuyamıyorum bebek aşağıya hep baskı yapıyor hiç mutlu değilim 4 temmuz da gün alacağım.. sancı açılma hiç bir şey yok gerçekten nasıl açılma yapabilirim onu da bilmiyorum. Doktorum doğdu doğdu doğmadi sezaryen mecbur diyor kafası büyük olduğu için. Nasıl hızlandırıcam aklım almıyor sizinkiler de normal duruyormuş 🥲🥲🥲