Merhabalar arkadaşlar , renk ultrason görüntüsü çektiren var mı acaba aranızda ??? İkili testim ve AFP mom değerlerim temiz çıktı . Fakat üçlü ultrason da cektirmem gerekiyor .. İstanbul da olup Küçükçekmece semtinde olan kimseler var mı acaba aranızda ??? Ve 20+3 üm şuan .. en son hangi haftaya kadar çekilmek gerekiyor bilginiz var mı ? Bana takipli olduğum özel hastanedeki doktorum 24. Hafta sonuna kadar vaktim olduğunu söyledi fakat bugün sağlama yapmak için devlet hastanesinde muayene olduğumda en son 22. Haftaya kadar bakılıyor dedi .. lütfen bilgi paylaşımı yapabilir miyiz ? Şimdiden teşekkürler