Novaa hayır portbebe almadım. Biz de hastaneden dahi pusetle çıktık. Eğer uyuyacağı bir saatte çıkardıysam rahat rahat yatsın diye bebek arabasının yatak gibi olanını takıyorum, etrafı izlesin dersem puseti takıyorum. Pusetini daha çok seviyor. Zaten pusetin içinde kademeli yastıklar var. Kilo aldıkla çıkardım. Hala çok rahat kullanıyoruz