Kubra2710-
Acil olarak gittim suyum geldi benim canım suyum gelemese de sabah zaten polikliniğe muayeneye gidecektim, direk gittik yatışım yapıldı doktorlar hemşireler çok iiylerdi Allah razı olsun, ameliyatta bile muhabbet ettik sürekli soruyorlar zaten nasılsın iyi misin diye, odalar 2 ya da tek kişilik tertemiz hastanede