seherkemer1 bir aydır doğum.yaptim kirkim daha çıkmadı ama doğumdan bir hafta sonra gittim doktor iyileşiyor dedi birdaha da gelmene gerek yok dedi bana ilk zamanlar çok zordu allahim yuruyemiyorsun böyle sünnet çocuğu gibi yürüyordum oturup kalkması ayrı bi dert çok şükür ki bir hafta öyle ağrıyor sonra yavaş yavaş geçiyor şimdi sadece biraz ayakta fazla durdummu batma oluyor o kadar