Birminikcivciv evet ben de çok korkmuştum, kiminin doktoru progestan başlamış istirahat önermiş erken doğum riskin var demiş falan..ben de mi ilaç kullanıp yatsam diye sormuştum doktoruma, doktorum da bu gebeliğin doğal seyri doğal olan bi şey için neden sana ilaç kullandırayım, hareketsiz kal diyeyim ki demişti..ben artık hiç sallamıyorum..karnım sertleşmeye başlayınca tuvaletim varsa ona gidiyorum, uzanıyorsam o an kalkıp biraz yürüyorum, yürürken olduysa da oturup dinleniyorum..böyle böyle geçiyor