Tubisinbebisi Merhabalar suan 2 buçuk aylık hamileyim folik asit ilacımı her aldığımda istifra ediyorum . 2 haftadır düzenli olarak alamıyorum . Bir sorun olur mu acaba ? Bir de mide bulantılarım daha sıklaştı . Bir çok şeyde midem yukarı geliyor . Bu normal mi ?
NurBF Tubisinbebisi midenin bulanması normal ama ilacı kullanman lazım. Ya da folik asit içeren besinleri çokça tüket