Arkadaşlar ben 2 düşük yaptım.Buna bağlı rahim filmi genetik testler kan testleri aklınıza gelebilecek her şeyi yaptırdım.Şimdi tekrar gebe kalmaya hazırlanıyorum.Ama bu süreçte doktorum hiç yardımcı olmuyor.Takviye olarak hiçbir şey önermedi ilgilenmedi.Soru soruyorum ağzından cımbızla laf alıyorum.Mersin’de özelde gerçekten çok iyi ilgileniyor gönül rahatlığı ile tercih edebilirsin dediğiniz doktor var mı?
Şimdiden teşekkür ederim.❤️