Kızlar 27+4 günlük gebeyim geçen gün sağlık ocağında Gebe İzlem günüm vardı
İdrar tahlili sonucumda Protein +2 çıktı ve kadın doğum doktorumla görüşmem gerektiğini söylediler
Doktorumun yanına gittiğimde Üniversite Hastanesi’nde 24 saatlik idrar sonucuna bakılmasıni ve geciktirmemem gerektiğini söylediler
Daha önce böyle bişey yaşayan var mı . Bebek iri suyu fazla sorunundan sonra şimdide böyle bişey çıktı 🤷🏻♀️