Ellia Kızlar selam ben 11.haftadayım ama hiç birsey hissetmiyorum dün çok belim ve karnım agrıdı akşama doğru geçti agrısı . Bebeğime birsey olmamıştır degil mi çok korkuyorum internetten yazılanlara bakıyorum anne karnında ölen bebekler çıkıyor .😞😞😞
Xxxbetuss Ellia canım internetten. Çok bisey araştırma insanın psikolojisini bozuyor. Kötü enerji alma hep iyi düşün bende 12. Haftamdayim bazen benim de aklıma kötü kötü şeyler geliyor hemen düşünmemeye çalışıyorum. Dua et bol bol bebeğini Allah’a emanet et 💝
RonyaArin Ellia canm hisetmemen çok normal bende 12+3 bende senin gbi çok korkuyorm birsey olur die bugün de randevum var dünden beri çok korkuyordm ama şükür bebis iyidi sende stres yapma minnosun iyidir
beyzazz Ellia bende 12+4 deyim çok yorulduğumda yada dönem dönem ağrılar vs oluyor bence bu süreçte internetten araştırmak yerine kadın doğum doktorunuzdan tavsiye alabilirsiniz
vaveylaaa19 Bende 10. Haftadayim hiçbir belirtim yok sürekli o anne karninda ölen bebekler aklımda. Aynı duyguları yaşıyoruz bence çoğumuz
Ellia Xxxbetuss doğru söylüyorsun zaten İnternetse yazılanlar insanı hasta ediyor iyi düşüncelerin için teşekkür ederim ❤️❤️Sizde Allah’ıma emanet olun 🌼
Ellia RonyaArin RonyaArin umarım kontrolün güzel geçer sende minnoşunda hep sağlıklı olun inşallah ❤️❤️🥰 teşekkür ederim