AslanBebeginAnnesi Selam kızlar bugün detaylı ultrasona girdim😇. Her şey normal çok şükür her şey yolundaymış çok sevindim ağırlığı da 435 gram olmuş🙈🤣. Sizde durumlar nasıl🤗💘
NurBF AslanBebeginAnnesi ay bende dün girdim. 20 haftalık 300 gram her şey yolunda dedi ama eli ayakları hep yüzündeydii 🙈🙈🙈🙈
Selnay AslanBebeginAnnesi Temmuz 5 de giricem bende inşallah bizimde iyi geçer 🤲🤲 hem heyecan hem stres basıyo düşündükçe
AslanBebeginAnnesi NurBF Ay benimki de öyleydi vallahi hatta bir ara burnumu karıştırıyor gibi gördük o çok hareketliydi😂😂😂
NurBF AslanBebeginAnnesi cinsiyeti ne? Doktor kızın çok nazlı dedi bana 😂😂 ve ben hala hissedemiyorum hareket karnımda 😅😅
Leyla1938 Kizlar benim.baska sorum olucak size 20+5 haftaligim benimde. afedersiniz devamlı idrar ucunda gibi gezip 80 kere tuvalate gidiyorum ay çok bunalttı bu durum beni siziin de öylemi enfeksiyon mu oldu acaba.
NurBF Leyla1938 enfeksiyon mu bilmeme ama bende idrara çok çıkıyorum. Şu an idrar yazısını gördüm yine gidiyorum lavaboya 😅😅😅
Leyla1938 NurBF sağlık ocağında hafif çıkmıştı ama gebelikten yükseliyor bol su iç dedi hemsirem. Çok cikiyorum gecercekten çok çıkmayı geçtim sürekli ucunda hissi var sinir oldum😅