Zehrabb İnan ki ilk bebeğimde kaşar yedim , muz yedim yumurta tüketebilen bi insan değilim ama yemeye çalıştım özenliydim ve zayıf olduğunu görünce ( zayıf ama elhamdulillah sağlıklı ) demek ki hepsi boşa dedim . Bu bebeğimde toplam bir muz yememişimdir kaşarda kahvaltıda herkes ne kadar yerse yani :) özel bi çaba sarfetmedim ve çok şaşkınım doktoruma bile şiştir hocam mümkün değil dedim yani o derece inanmıyorum ama iki doktor ölçüm yaptı . Doktorum ilk doğumum normal olduğu için bekliyor zaten ilk bebeğin olsa direkt sezaryen derdim dedi. Hayırlısı bakalım bekliyoruz dua ile . Sağlıkla gelsin cümle yavrular inşallah .