iremss Kızlar doğurdm, 2. Sezaryen sorularınızı yazın, hazır olunca döneyim ❤️ Allah hepinize sağlıkla kavuşmayı nasip etsin ❤️
Cunponannesi88 iremss hayırlı olsun benimde 1 ay içinde spinal sezeryan olucam nasıl geçti sezeryan süreciniz ve sonrası
2Bebek1Anne iremss ilkiyle arasındaki acı oranını merak ediyorum sadece 🤦🏼♀️🤦🏼♀️ İlkinde baya acı çektim 3 4 gün 2. De daha mı şiddetli yoksa daha mı hafifti
iremss Aylizdeniz ilk gebeliğim spinaldi, bu sefer hem spinal hem genel oldu. Gayet konforlu tedirgin olmayın ❤️
2Bebek1Anne Aylizdeniz bende belden olmustum ilkinde aşırı eğlenceliydi valla sohbet muhabbet şahaneydi hatta doktorum bi ara gülme bak yanlıs kescem demişti 😃😃😃 bi ara kahkamın bitmesini beklediler 🤣🤣
iremss Cunponannesi88 valla 2. Çok rahat geçti ilkte o şokla daha zor geçmişti ameliyat sonrasu bol su bol kahve bol hareket gerek ❤️
iremss 2Bebek1Anne ya bnm 2. Daha hafif geçti desem, ameliyat sonrası kalktm da ağrı olayı da ilk doğumumda daha çoktu, ya ne yaşycağmı bildiğimden böyle geçti ya da bu sefer daha kolay oldu daha çok kahve falan içiyorm ayaktayım Daha bilinçli oluyosnz 2.de
2Bebek1Anne Ceylanguller takarken de çıkarırkende sanki oramı kopardılar resmen 🤣 bağırmıstım kopardın şeyimi die 😂
2Bebek1Anne iremss ya mesela ilkinde basıma ne geliceğini bilmiyordum çevremde de kimse sezeryan olmadı ki gittimde nasıl çekmiş bakim hiç olmadı o beni yatağa tasıdıkları an zaten ölüm gibi bişi oldu allahdan annemle eşim odaya daldılarda kurtardılar beni o kadınlardan 😅 yürümede de birden çekti kadın beni berbattı yani şimdi 2. De de ağrılı olursa naparım 🤭 hep eşimle oturup bunu düşünüyoruz 😃 off off
iremss 2Bebek1Anne ben ilkte çok zorlandm şmdi daha iyiym ama ameliyat esnası zordu, bebeğim çok baskılıydı o kısım zor oldu yoksa sonrası falan daha iyi geçti