RehoGelin Hanımlar iyi günler 2. Gebeliğimi yaşıyorum belirtiler aşermem ilkine göre fazla gibi geliyor mevsimsel de olabilir diyorum ama aşermen farklıysa cinsiyet de farklıdır diyorlar yaşayanınız var mı?
Muzlupuding RehoGelin aşermeler hiç tutmuyo ya gerçeklik payı varya hiç yok ben hep ekşi yedim her yediğime içtiğime karnımın şeklinden tut tipime kadar kesin kızın olcak dediler oğlum oluyo 😅 aşermelere belirtilere hiç inanmıyom artıkk
girl_boy_annesi RehoGelin benim ilk çocuğum kız şimdi nasip olursa oğlum olacak arada dağ gibi fark var oğlumda ilk işkembe çorbası tatlı ve etin her türlüsünü canım çekti Kızım da hepsinden tiksinmiştim
ikicocuklubiranne RehoGelin iki gebelikte de bir şey aşermedim. Bir oğlum var nasipse bir de kızım olacak ☺️
TinyBabys RehoGelin ilk hamileliğimde hep meyve, tatlı aşerdim etten tiksindim kızım oldu. Bu hamileliğimde hiç tiksinme yok ve aşerme de henüz yok. Cinsiyetini daha öğrenemedim bakalım kısmet ☺️
RehoGelin Muzlupuding ilk gebeliğimde bende öyleydim ekşisini de yedim tatlısını da ama bunda aşırı koku duyarlılığı var ilkinde yoktu diye hatırlıyorum farklıysa cinsiyet farklıdır dediler ne bileyim 😊 sağlıklı gelsin de 🥰
RehoGelin TinyBabys ilk gebelikte bende de tiksinme olmadı kokoreçe varana kadar yedim bu sefer yine tiksinme olmadı daha ama mide bulantı çok
Nesine @RehoGelin benim 2 OĞLUM oldu onlarda etçiydim tatlı agzuma süremezdm meyveden tiksinmiştim tuhaf seklde ama şimdi nasıpse kızım olcak meyve asırı aserdm ettten tiksindim😛tatlı hayalleriyle yatıp kalkıyorm🤣
RehoGelin Nesine Hepsi de Allaha emanet maşallah bakalım bizim nasıl olacak artık ilk gebeliğimde 4 ay kız dedi doktor sonrasında erkek olduğu belli oldu ondan heves etmekte istemiyorum ama