29ayse29-34 sağlıcakla kucağınıza alırsınız inşallah 🤲🏻 5. Haftada gitmiştik kese gözükmüştü orantılı demişti doktor. 7+4te gittim dün yani bebeği gördüm fakat kalp atışı duyulmadı gelişmemiş olabilir dedi doktor. Haftaya tekrr gel dedi hayırlısı artık ama duyulmassa 2. Kürtajım olucak çok üzgünüm benim içinde dua edermisiniz inşallah bir sonraki gittiğimde duyarız geç döllenmeolabilirmi diye düşünüyorum bende 😢