Minnosunannesiii keşke insanlara çalışmaları karşılığı insan gibi geçinebilecekleri maaşlar verseler, hazır para vereceklerine.. maalesef bu tarz yardımlardan gerçekten ihtiyacı olanların faydalandığını düşünmüyorum, muhtaç olmadığı halde bedava diye alan da var ve çok sinir oluyorum..sonuçta gökten inen parayla değil bizim vergilerimizle dağıtıyorlar bu yardımları