yagmur50 Kızlar 4 ay önce bebeğimin kalbi durduğu için kürtaj oldum daha öncede buna benzer postlar açtım fakat ben toparlanamıyorum hayatımda olumsuz çok etkisi oldu resmen takıntı haline geldi öfke kontrolüm arttı ne yapacağımı şaşırdım ailemde bunun farkında psikologa gitmeye karar verdim maddi açıdan zorlayacak belki ama çünkü seansı 450 den başlıyormuş peki benim gibi bu durumu yaşayanlar ne yaptı herhangi bi destek aldı mı kafamı dağıtmak için kendi dükkanımızda işe başladım onun bile faydasını görmüyorum artık 😔 eşimide etkiliyor ve farkındayım bu durumda yeniden hamile kalamam çaresiz kaldım
Kzncbsra yagmur50 bende kurtaj oldum sonucta herşey Allah’tan ne hayirlisiyla o olur bende uzuldum ama bi daha olur gibisine teselli ettim kendimi cok dua ettim 3 ay sonra tekrar gebe kaldim saglikla dogdu çok şükür Rabbim hayirlsiyla ve saglikla sanada en güzelini versin insallah
Mervedez159 yagmur50 kaç haftalık benegını kaybettın canım biliyorum canından can gitmiş ama bu dunyanın sonu değil tekrar olur inşallah rabbım sizlere uzun ömür versin gelecektekı benegını dusun veya suan hamıle kaldıgımı dusun olacak bebegıme fayda olması ıcın kendını toparlaman lazım
aysecancan yagmur50 ekim ayında benim bebeğimin de kalbi durdu etrafımda özrllikle eşimin ailesi tarafıı amaaaan alt tarafı bir kan parçası ne ki yine olur gibi abuk sabuk yorumlar yaptı..ailem yanımda oldu çok agladım çok üzüldüm..kürtajda bile yanımda eşim dışında kimse yoktu ki ben bugüne kadar serum bile taktırmış biri değilim..adı bile ürkütücüydü acemiydim.sevinen insanlar oldu acıma..sosyal medyada en güzel gün diyip kahve keyfi yapanlar bile oldu..suan yine hamileyim…bianda büyüdüm eşime de kendime de hayatı zehir etmek yerine keyfime baktım.gez toz eğlen düşünme bebeği..çevremde aynı anda hamile kalıp takip ettiğimiz arkadaslarım vardı onlarla bile görüşesim gelmedi..ama hayat geciyor olan sana oluyor..motive et kendini ilk adetin üstüne hemen çocuk yapanlar var.piskoloğa gitmek yerine olana kadar çocuk dene..hersey senin elinde sen o ruh halinden çıkmak istemedikçe piskolog ta fayda etmiycek emin ol..
neval270071 yagmur50 canım çok geçmiş olsun meşgul et kendini evde ev işi yap işte işe ver hobiler edin dualar et yorul ve güzelce uyu hayal et ben de yaşadım dişlerimi sıkardım stresten uyuyamazdım 11 ay sonra rabbim verdi ama boş verdiğim gün verdi sen de boş ver eşinle tatil yap hobiler edin meşgul et kendini öyle yorul ki aklına gelmesin kitaplar oku ailene git kafanı dağıt arkadaşlarla takıl İnan bana geçecek
GsAnne Gecmis olsun cnm 1.5 ay once benimde bebegimin kalbi durdu ve kurtaj oldum cok zor seni en iyi yasayanlar anlar bu durumu ilk 15 gun bende cok zorlandim surekli aglama krizleri kimseyle konusmuyordum konustugum zaman kırıcı olabiliyordum. Dusundum hemen hemen her kadin bu durumu yasiyor bilmedigimiz o kdr cok bu durumu yasayan varki sana anlatamam Kendi soyle rahatlatmani tavsiye edebilirim zaten sagliksiz gebelikti dogsaydi belki daha cok uzulecektik bu arada benim ilk gebeligimdi. Simdi bir kac ay dinlenip tekrar dusunuyoruz bence sende oyle düsün verende alanda Allah insallah tekrar anne olacagiz. Allah saglikli evlatlar hepimize nasip etsin. Sende dua et artik önüne bak zamanla daha da iyi olacaksın. 🙏🙏
yagmur50 GsAnne Sizinde başınız sağolsun 😔 Aminn inşallah rabbim sağlıkla kucağımıza alacağımız evlatlar nasip etsin inşallah 🙏🏻
yagmur50 Kzncbsra Maşallah Rabbim ne güzel nasip etmiş size bir evlat acı gününü göstermesin inşallah sağlıkla büyütün 🙏🏻 isteyen herkese nasip olsun 🙏🏻
GsAnne yagmur50 tesekkur ederim Allah sabir veriyor gelecek guzel gunleri düsün artik onlara odaklan guzel gunlerimiz oldugu gibi kötüde oluyor malesef buda bir sinav isyan etme sakin kafani toparla stresi üstunden at tekrar denersiniz Allah saglikli evlatlar nasip eder insallah 🙏🙏🙏
yagmur50 Mervedez159 12 haftalıktı canım aminn inşallah çevremde o kadar hamile varki düğünlere gitmek dahi canımı yakıyor hamile görünce ağlıyorum 😔
Minik1Civciv yagmur50 benimde iki kaybım var 17 ve 7 haftalık herşey Allahtan beterin beteri var İnan ki çok zor ama Allah büyük bizlere sağlıklı hayırlı evlatlar nasip etsin benden sonra hamile kalanlar doğuma gün sayıyor eltimle aramda bi ay vardı o doğurdu o kadar ağladım ki ama Allahtan gelen ne denir ki Rabbim hayırlısı işe yeniden nasip etsin bizlere inşallah sağlıklı hayırlı ❤️😞
Beyhan60 Bende 4 gün önce kalbi durduğu için kürtaj oldum.Bu durumu yaşayan milyonlarca insan var.Hatta tüp bebek aşılama olup umudu kalmayan çok insan var. Rabbim üzerimize çekemeyeceğimiz yük yüklemesin doğsa sakat olurdu belki ve Alllah kimseyi evlatla sınava çekmesin çokkk zor böyle düşündüğünde bir ömür sakat bir çocuğun psikolojisi daha kötü.İyi düşün bunu aldıysa senşn sabrına göre sapasağlam bir evlatta nasip eder.Takılma hayatına bak yine hamile kalırsın ve insan unutıyor bu durumu.Kendine ve ailene bu eziyeti yaşatma bence.
yagmur50 Beyhan60 evet haklısınız gerçekten yaşatıyorum eziyeti hemde farkındayım ama elimden birşey gelmiyor resmen istem dışı yapıyorum o yüzden psikologun iyi geleceğine inanıyorum 😔
Ball1903 yagmur50 canım ben de böyleydim hamile görmek istemiyordum inan kuzenim doğum yaptı ağlarım diye bebegi 1 ay görmeye gidemedim sonra Allah beni seviyormuş ki bana bu şefaati nasip etti diye kendimi teselli ettim aklıma gelince ağladım kendimi tutmadım insan ağlayınca rahatlıyor o süreçte eşimle guzel vakit geçirmeye çalıştım belki de beraber biraz daha vakit geçirmemiz gerekiyormuş diye çok şükür şimdi 30 haftalik hamileyim Allah buralara kadar gelmeyi nasip etti her şer de bir hayır vardır öyle düşünmeye çalış canı veren de Allah alan da doğru zamanda inşallah tekrar size nasip edecektik
Kevserturken54 Merhaba. Bende 18 martta normal rutin kontrolde 2 li test için gittigim doktordan kurtaj olarak eve döndüm. O kadar zor bir durum ki seni çok iyi anlıyorum. Hayat bu işte hersey bizim için… Rabbım sevdiği kullarını sinarmis öyle düşün. Ben rabbime tevekkül ederek bol bol dua ederek ve sabrederek atlattım bu süreci 8 yaşında bir oğlum var inan o bile aklına geldikçe çok üzülüyor ama hayatımıza devam etmek zorundayız önümüzde uzun bir yol var toparlan ve yeni mucizelere hazırla kendini bıkıyorum çok zor ama hersey senin elinde. 3 adetten sonra bu hafta korunmayi bıraktık herseyin hayırlısı. Hepimizin hakkında hayırlısı olsun insallah
yagmur50 Kevserturken54 Aminn inşallah aynen öyle büyük sınavdan geçiyorum rabbim her şeyin hayırlısını nasip etsin 🙏🏻😔
yagmur50 aysecancan evett bu konuyu çok düşündüm özellikle burda paylaşmak istedim ama bugün ablam direkt söyledi senin durumun şuan psikologa gitmelik sen farkında değilsin ama çok kötüsün dedi o yüzden gitmeye karar verdim çaresizim çünkü eşimi kaybetmekten korkuyorum sırf bu takıntı haline gelmiş durumumdan dolayı😔
aysecancan yagmur50 mesela şunu düşün bebek yokken eşinle yapmayı hayal ettiğin bişey yok mu? Ne bileyim tatil, piknik, yüzme kursu, ehliyet almak, konser vs bebek olsaydı yapamazdık diyebilcrğin hayallerini gercekleştir ☺️
Hilal1608 yagmur50 Seni çook iyi anlıyorum 2 kere kürtaj oldum ilk gelebiliğimde evde zaten düşükk yaptım kalan parçayı alalım dediler tabi tecrübesizim bişey bılmıyorum acile gittim ıkı dakıka dişini sık içini temizleyelim dediler tam yarım saat o hastaneyi inlettim canlı canlı kestiler beni halâ diyorumki o doktorlara hemşirelere hakkım haramdır dilerim Allah ta onların canını daha çok yaksın ikincisindede yine kanamam oldu bu sefer özele gidip anesteziyle kürtaj oldum çok zor zamanlar geçirdim aile arkadaş ev para pul hiçbirini gözüm görmedi ama hep şunu söyledim kendime rabbim beni unutmamış çünkü beni bu dünyada imtihan etti ahirette bana şefaatçi olmaları için evlatlar verdi şehit anneleri geldi hep aklıma ben daha eli yüzü olmayan çocuğa yandım onlar çınar gibi evlatlaarı gömdü demem o ki sen bı sınavdan geçtin ve böyle yaparak kazanamazsın dua et bende edeceğim sana rabbim sana bu dertleri unuttaracak daha büyük dert vermesin kafan rahatladığı anda hamile kalacaksın ve evladını kucağına alınca herşeyi unutacaksın kendıne zaman ver ve unutma senden bı tane daha yok hayat devam edıyor kalan zamanını kendıne zehir etme dilerim herşey çok daha güzel olur senin için ❤️
yagmur50 Hilal1608 Aminn inşallah çok teşekkür ederim güzel dilekleriniz için sizinde başınız sağolsun rabbim hayırlısıyla isteyen herkese evlat nasip etsin inşallah 🙏🏻
yagmur50 aysecancan işte sorunda orda başlıyor eşim tesisatçı çok yoğun çalışıyor ben kendimi yalnız hissetdiğim için aklımdan çocuk çıkmıyor hep diyorum zaten bebeğimiz olsaydı böyle yalnız hissetmezdim sen işe giderdin ben oyalanırdım maalesef kafam bir yere odaklı kaldı 🤢
Talihimyokbahtimkara yagmur50 Bende yaşadım aynı durumu malesef ama ben öz tesellimi yapabilen psikolojimi kontrol edebilen bir insanım biraz daha. Bunu yaşadığımda evet ilk kez kalbimin acıdığını hissettim ama şunu düşündüm ‘ çok şükür ki eşimin de benim de evlat sahibi olmaya bir engelimiz yokmuş. Çok şükür ki bebeğimiz olabiliyormuş sadece rabbim ona nefes yazmamış doğru vakit henüz gelmemiş. Şimdi toparlanayım ve yeniden bir bebeğimiz olsun’ dedim öyle de oldu. Sen iyi olmak istemediğin sürece hangi psikoloğa gidersen git iyi olamazsın kuzum.