GamzeTokay 34+5 günlük olduk 🤲☺️ Bugün doktorumuz doğumun 5 Ağustos da gözüküyor dedi günler yaklaştıkça heyecan da artıyor 🥰 3. Gebeliğim ☺️
Ark GamzeTokay normal takvime göre ne zamndı doğum bizde 31+2 olduk gögus kafesi ağrılarım başladı sıcak yoruyor bide uykusuz geceler 😁
Ocean-blue GamzeTokay bende 33+6 oldum. Doktor 39 da alırız dedi ama bilmiyorum belki daha erken olur. 23 temmuz olsun istiyorum aslında ama biraz erken gibi.
gamzeozer16 GamzeTokay benim ilk sezeryan şuan 33 haftalığım 4 sene var arasında buda sezeryan ama gün alamadık 🥰 doktor 37 den sonra dedi neye göre gün alınıyor alanlar onuda bilemiyorum ☺️ Bi an önce bende gününü belirlemek istiyorum💖
GamzeTokay Ark ah uykusuz geceleri hiç sormayın 🙄 5 Ağustos dedi ama normal olacağı için erken de gelebilir geçte 🤷♀️🙂
GamzeTokay Ocean-blue siz bilirsiniz tabi ama 39 daha iyi değil mi bebişinizin gelişimi açısından falan
Ocean-blue GamzeTokay evet oldukça erken bir yandan yoruldum bir yandan da karnımda ne kadar büyüdü kar dışarda daha zor diyor. Ağustos u bekleyecek gibiyiz 😊
Ark esma2197- benim bu hafta doktorum kesin tarihi söyler mi acaba sizin söylemiş bana hep takvim tarihini söylüyor
GamzeTokay Ocean-blue yoruluyor insan gerçekten ama bebeğinize kavuşacağınız an a odaklanın herşey çabucak gelir geçer inşallah ☺️