Hazniyee bazı doktorlar korkutmayı seviyor ben 6+3tü kalp atışını duydum okadar yavaş düşüktü ki ama doktorum asla kötü konuşmadı dedi kalbi çok yeni atmaya başladığı için böyle gümbür gümbür bi ses beklersen büyümesini beklemen gerek dedi korkutmadı yani. Seninki de hafta olarak küçük ve kalp atışı yavaş olması olası korkma korkutma kendini ☺️