VergiliBirsenTolga bende 34 haftaligim cnm bende baya korkmaya basldim dun kontrolum vardi nst ye basladm bir skntim sancim çıkmadı
Doktor 37 den sonra cati muayenesi yapicam her geldiginde hazırlıklı ol sancin falan olursa yatisini yapariz falan dedi
37 den sonra her an beklicez dedi normal dogum gorunuyor aksi bir durum olmassa dedi ve hem heycan hem korku tavan yapti 😐😐