11115 Ben nisan ayında reql günümde hamilə kalmışım, şimdi son reql hangi ayı hesablamam lazım, kafam karışık. Ne zaman hamilə kalmış oluyorum
Fatma0090 11115 en son kanamam ne zaman oldu atıyorum ben 4şubatta oldum en son adet sonra olmadım o günden hesaplanıyor
gorky Hastahaneye gittiğinizde zaten siz son reglinizi söylediğinizde doktor oluştuğu tarihe göre söylüyor size çünkü geç tutunmada olabiliyor
11115 gorky evet aynı güne denk geliyo doktorun söyledigi gün reglimle, doktorada sormadım nasil olur diye, çok kafam karıştı