Herkese merhaba, bugün 20.haftama girdim ama hala bebeğin hareketlerini hissetmiyorum bunu çok dert ediyorum kendime. Biraz göbeğim olduğu için sanırım 22lere kadar hissetmemek normalmiş ama İçim sürekli huzursuz utanmasam doktordan çıkmayacağım 🤦🏻♀️ Siz kaçıncı haftalarda hissettiniz? Nasıl bir his, oluyor da ben mi anlamıyorum acaba?