minikmelek1311 şimdi öncelikle adam davalık şu an bi anne bebeği doğumd vefat etmiş kim haklı bimiyorum tabiki ama dava sürecindeler. Bundan banane deme çünkü bu yüzden evhamlı. Benim bebeğimin kalbinde parlaklık vardı önce bişey olmaz dedi sonra telefınla aradı doktorunl konuştum fetal dna yaptırlım down olabilir dedi. Kahroldum. Sonra hakan kalaycıya gittim ve dediki bebeğin sapasağlam bunu sana söylemeye gerek bile yok paran cebinde kalsın yaptırma. Hala ikna olmadım kendi doktorumu aradım o da dediki kızım yaptırma senin bebeğin de bişey yok. Öyle sakinleştim.ona rağmen iki hafta sonra cüneyt beye yine gittim ( hep iki kere çağıruyonuş) diyoki fetal yaptır ama yaptrmayacaksan imza at bana. Hocam diyorum parlaklık ne alemde. Küçülmüş yok olmak üzere, eee yniye yaptırıcam fetal dna o zman? O kadar üzüntü yanıma kar kaldı…