Aysgulaknc Kızlar karnımın altı bikini, bölgemin üstü çok ağrıyor daha oncedende ağrıyordu fakat dün geceden beri hiç geçmiyor ağrısı kasıklarımada arada bıçak batıyor gibi oluyor doğum belirtisimi sizce hastaneye gidicem bugün doktorumun gelmesini bekliyorum bu konuda bilgisi olan varmı
Esen Sağ alt Karnım da var benimde bugün tam arada kalan yerde yırtılma gibide bıçak yarası gibide anlamadım niye