3srs 39+5 teyim normal doğum yapmak istiyorum ama hiç sancı belirtim vs yok bebek baş aşağı ama kanala giresi pek yok gibi bunun için ne yapmalıyım deneyimli anneler bana yardım edebilir mi
Edahoso 3srs kalpler karşılıklı artık herkes doğsun diye bekliyor ama bizimkinin gelmeye niyeti yok gibi
Beyzanrr 3srs canım ne yaparsan yap bazen olmuyo ben doğum başlasın diye aklına gelebilecek herşeyi denedim ama suni sancı ile doğum yaptım 41+1 de o yüzden geç olursa sende suni sancı ile doğum yaparsın büyük ihtimalle
RdvnMlkn 3srs 39+3 sancim var doğumu başlatılacak kadar şiddetli değil açılma suyum gelmes 41 haftaya kadar bekletiriz diyo doktor suni sanciyla
Betus02 40+1 bende beklemedeyim sıcak su,hurma ne dediylerse yaptım gram sancim yok🙄 en son kaça kadar da beklerim bilmiyom ama inşallah suni sancı olmaz
3srs Yaa suni sancıda almak istemiyorum bende plates yürüyüş merdiven çıkıp iniyorum ama yani bi sonuç alamıyorum bekleyip bekleyipde sezeryan olmakda kötü nasıl olucak hiç bilmiyorum