Kızlar merhaba daha yeni hamileyim 8 haftalık bugün sağlık ocağına gittim hemşire kontrolüm vardı tansiyonum yüksek çıktı 17 dedi hemşire nabzinda yüksek dedi ve ayrıca yüksek guatr olduğunuda söyledi ilk defa guatrimin olduğunu öğrendim doktorun seni dahiliyeye yonlediricek dedi sizde bu sorunlar oldumu süreç nasıl ilerledi biraz korktum açıkcasi herşeyin üst üste gelmesine tansiyonun bu kadar yüksek olmasına