25 haftalık hamileyim dudağımda ve burnumun kenarlarında uçuk çıktı hamilelik öncesindede ara ara çıkardı krem kullanırdım geçerdi hamile olunca krem kullanmak sıkıntılı olabilirmiş oyüzden sürmedim ama yayılamsındanda korkuyorum başına gelip çözüm bulan var mı