Sultan_gunes Kızlar bugün 40 haftalık oldum sancım yok herhangi bir doğum belirtisi de yok bugün kontrolüm var dua edin bana :(
Nur123aa Sultan_gunes bende 40 hafta oldum yarın kontrolüm var doktor bişey derse yazar mısınız bende merak ediyorum
Eslem_1 Sultan_gunes normal düşünüyorsunuz herhalde ? Sezaryeni genelde bu haftalara kadar bekletmek istemiyorlar