31+0 en son gittiğimde 1.500 gramdı kilomuz çok yüksek değil anne minyon:) iki gündür rahimde agrilwr hissediyorum sizde de oluyor mu bir de 3 gündür geceleri adet olacakmışım gibi sancim oluyor cumartesi nst bağlandım bir şey çıkmadı ama yine de insan tedirgin oluyor rahim ağzım 27 mm erken doğum riskim de var ama çok şükür 31 leri gördük Allah herkese sağlıkla sihahttle kucağına almayi nasip etsin.Hamile kalmadan önce böyle zorlu bir süreç olacağını hiç düşünmemiştim Allah annelerimizden razı olsun