ervablr Kızlar 30 haftalık gebeyim. Dün tahlil vermiştim sağlık ocağında, idrarda enfeksiyon çıktı. Kadın dogum doktorunuz karar versin yakın zamanda gidin dedi. Başına gelen varmı bebeğe geçiyormu 😥
Aytiii ervablr hayır canım korkma, çoğu hamilede oluyor, bende 30. haftamdayım idrar enfeksiyonum var
eslemsi ervablr benim basimdan hic gitmiyor ki. Evet bebegede geciyor. Antibiyotik veriyor bitince temizlemiyor zaten emfeksiyon korkulcak bisey yok. Ben kendimi bildim bileli emfeksiyonluyum. Gecen ay baktirdim cikmadi hayret ettim. Cikmayinca garip hissediyorum o ladar alismisim ki 😅😅
Mirach ervablr bende de olmuştu 32. Haftada. Tek kullanımlık bir antibiyotik vermişti doktorum, suya karıştırıp içtim küçük tuvaletini olabildiğince tut demişti ilacı içtikten sonra o yüzden yatarken içtim ben. Sabah kahverengimsi oldu idrarım. Sonra ki hafta tahlillerde temiz çıkmıştı🌸
ervablr eslemsi benimde hamile kaldıgımı o şekilde ögrenmiştim idrar yolu enfeksiyonu ile ama bebeğe geçmesi korkutuyo kuveze alıyorlarmış falan allah korusım sağlıkla alırız kucağımıza inş🙏🥰
eslemsi ervablr kizimda bir srun olmadi kuvezlik ama snrasinda ugrastik bya idrar konusunda oda antibiyotik kullndi filn smdi 3 yasina gldi bir problm yok ck sukur dha dun bktrdim
Pineapplee ervablr bende de olmustu doktor antibiyotik yazıyor onu kullanınca geçti çok şükür 🙏🏻 hamilelikte çok sık görülüyormuş merak etmeyin sizde ilaçlarınızı kullanın ☺️☺️