kelebek03-6 31 haftalık hamileyim gece yatarken bazen zorlanıyorum illa sol tarafa mı uyumak lazım sağ tarafıma da uyusam kan akışı için bebeğe bir zararı olur mu?
Aytiii kelebek03-6 3 gün hastanede yattım hemşireler oturmamamı önerdi sadece, genel olarak sağa yatıyordum çünki serum sağ koluma takılmıştı…zarar olsaydı sola takarlardı diye düşünüyorum🤷🏻♀️
CananDuru kelebek03-6 Sol tarafa yatıldıgında bebegin daha iyi beslendiğini söylüyor hekimler ve ebeler bebeğin en rahat ettiği ve güzel beslendiği. Ayrıca anneler içşnde öyle mide kapakcıgı meselesi o aylarda mide yanmalatı oluyor ya sola yatmak rahatlatır
Elifakkara kelebek03-6 sağda da yatıyorum solda da sadece bir tarafta yattığım zaman bacağımda çürüme gibi bir ağrı hissediyorum o ağrıyla uyanıp tersi yönde yatıyorum mümkün değil tek bir yönde yatmak
ErdoganGamze Tek bir yönde yatmak neredeyse imkansız. Ben genelde sağda yatarım öyle çok rahat ederim, sola da dönerim ama çok nadir. Kızım da en çok sağa dönünce hareket ediyor zaten. Solda tık yok.