Evet arkadaşlar şaka gibi bir olay yaşadım bu sabah. Kontrol için gittim özel hastaneye sultangazi de. Ve doktor günün bitmiş artık bebek çok yukarıda Suni sancı versem bile bebek aşağıya inmez akşama kadar sancı çekersin yine sezeryana girersin zorlamaya bebeğide zorlamaya gerek yok dedi. Açıklık var ama bebek yukarıda ve gün bitmiş dedi.
Uygulamaya göre daha 6 gün var. Hemen karar ver yatışını yapalım dedi. Geçen hafta gittiğimde herşey yolunda bebek doğuma hazır demişti. Şimdi sırf sezeryan için panikletti beni hemen çam sakuraya gittik daha ilk kayıt açan kız senin daha 2 haftan var 41.haftaya kadar bekleyeceğiz dedi. Bende sezeryan olmak istemediğim için geldim dedim. 2.gebelik dedim. Acilde ki doktor nasıl sezeryan isteyebilir ilk doğum normal daha gün var nasıl olur falan dedi. Muayene oldum herşey yolunda inşallah. Cuma günü tekrar kontrole gitmemi söylediler.. Doktorlar neden korkutuyor gerçekten çok üzülüyorum ya zorla sezeryana alınca işleri daha kolay parası daha çok ama yazık günah değil mi herşey yolunda bebek iyi neden korkutuyorlar 😪🤲 Rabbim karşımıza iyi insanlar çıkarsın gerçekten zor bu zamanda gerçekten zor.