Anneyimmm34 Anneler size bir sorum olacaktı 11 haftalık gebeyim hep uyku halim var ya da böyle alıştı vücudum yürüyüş pek yapamıyorum bebek için ve yatta kendim için bir sorun teşkil eder mi
hunilimom Anneyimmm34 ilk 3 ay olur öyle uyku hali halsizlik daha sonra ki aylarda toplarsiniz kendinizi ufak ufak yürüyüşe başlarsınız