Ozgur1822 Kızlar 19+2 haftalık ama haraketleri çok hissedemiyorum ara da çok nadir. Sizler de nasıl 🥰
Srdm Ozgur1822 bende 19+2 yim bugün 😊 bu hafta net hissetmeye başladım ayırt ediliyor hareketleri canım ama herkeste bir olmuyormus kas oranına kiloya bağlı olarak değişirmiş
Mucizebb Ozgur1822 senle ayniyiz bnde hic hisetmiyorum bu bi kac gundr dun doktra gutim cinsyt icn bacagi kapli sirti donuk dedi acaba ondan mi
zeynepikra_61 Ozgur1822 19+2 hissediyorum bazen çok sakin bazen hareketli ama tam net değil anlaşılsa da 🙏🏻🤏🏻
Ozgur1822 Ben de cuma günü kontrole gidince soracağım bakalım ne diyecek. Evet kilodan olabilir 🙈2.gebeliğim ilkinde daha erken hissetmiştim. Cinsiyet lede alakalı olabilir mi acaba 🤔