Brcangn epey duymuştum ilk betayla bakıldığı için yani kese gözükmeden daha iki katından çok fazla arttığından dolayı ikiz olabiliyor tabiki her gebelik aynı değil ☺️ Bi kaç kez denk geldim bu şekilde. Bakalım ilerleyen haftalarında netleşir sonuç olarak değerinin güzel olması yeterli 🥰