Ha134548 benim de 3 4 haftam var bakalım aynen öyle benim de hiç kapanmadı çok şükür güzel hamilelik geçirdim can taşıyoruz sonuçta kilo hiç önemli değil doğumdan sonra versem de olur vermesem de bebişler sağlıklı olsun da rabbim mutluluk huzur versin 🙏🏻❤️🧿