Snmoyk Fotoğrafçıyla anlaştınız mi doğumu yakın olan arkadaşlar fiyatlar biraz pahalı geldi bana yaptirmakta kararsız kaldım?
Deniz_20 Snmoyk fiyatını bilmemde yaptırabiliyorsanız kesinlikle çekim yaptırın ben yaptırdım iyiki de yaptırmışım yaptırmayan arkadaşlarım bazen konu açılır keşke yaptırsaydım dediği oluyor
Zeynepppdyg Snmoyk ben hastanede doğum günü ve ertesi gün olarak anlaştım .Doğum sonrasıda inşallah stüdyoda yeni doğan çekimi yaptırmak istiyorum
Pyrz_07 Snmoyk antalyada hastanenin anlaşmalı olan fotoğrafçısına yaptırcam yenidoğan çekimi, hastane video ve fotoğraf çekimine 1600 tl dediler mantıklı geldi başka fotoğrafçılar sadece yenidoğan çekimine 1000 tl diyorlar 2 konsepte