Papatyadeniz Kızlar doktora gittim ultrasyondan baktı kendiliğinden düşmüş dedi bir ilaç verdi 3 gün kullan sadece dedi.
Umutlu2272 Papatyadeniz canım bende 7 haftalıkken düşük oldu bebek yoktu sadece kese vardı. Kürtaj teklif edildi ama ben istemedim kendiliğinde düşer zaten ayrıca bişey yapmana gerek yok bence
Ilkgozagrimiz Papatyadeniz o nasil bi doktormus yaa oyle sey mi olur nasl yapcakda kurtaji cocugun olmuycak bnde kurtaj oldum doktprum ilk bebek oldugu icin bicak kullanmadim bi sikintin olmaz dedi ve cok sukur suanda 35 haftalik hamileyim
Ilkgozagrimiz Papatyadeniz Papatyadeniz sakin zaten bebegi gormesi imkansiz bnm bebegimi 7. Haftada gordu doktor