Zeynepyasa0 Kızlar bişi sorucam 2 gündür basım çatlıyor ne yaptıysam geçmiyor böyle duvara vurasim geliyo ölçtüm tansiyon 9 kalp atisim oturduğum yerden yükseliyor ilk baş 120 yarım saat sonra 140 normal mi napmam lazim