Sedef1802 bilinç kaybı ,konuşmada zorluk ,sıcak basması ,mide bulantısı bayılma hissi ,baya kötü oluyor insan ,tahliller yanlış olabilir çünkü 39 şekerle 45 şekerle yürümek konuşmak vs zor sağlık ocağına gidip gelemzsnz o haldeyken ben 55 vs düştüğünde bile yataktak kalkıp mutfağa gidemyrm o yüzden yatak odasında başucumda paket meyve suyu duruyor şeker ölçüm cihazıyla beraber 70 altı şeker hipoglisemidir bu değerlerin altına indiğinde bile normal hiisetmiyor insan