Arkadaşlar merhaba. Bundan bi hafta önce doktor Demir’in çok düşük olduğunu söyledi. Demir yükseltmesi içinde 2 tüp Demir serumu takıldı 6 gün önce. Şimdi demirim çok yüksek bu durumu yaşayan var mı? Çok tedirginim cevaplarsanız sevinirim. Doktoruma da danıştım haber bekliyorum ama sizlerden de yaşayan var mı bu durumu merak ettim.