Minikpirincim 39+3 oldum 2 gundur kabizim ve cok gazim ve gaz sancim var atamiyorum . Ne yapmaliyim nolur bilenler yardimci olsun
Meltem123 Minikpirincim kabiza en iyi gelen bol su kayısı yemek kurusu da olur canm başka çözüm bulamamıştım ben