Seyoelif selam kızlar … dün akşam hafif leke geldi ama serça parmağımın ucu kadar .rengi de koyu sarıya yakın.düzneli bi sancım yok suyum da yok . ne yapmam lazım lütfen yardımcı olur muusnuz? hastaneye gidip suni sancı olayına girecekler diye korkuyorum