genccanne Şehir hastanesine gidipte cinsiyeti öğrenen oldumu perinatolojiye gidiyorum bu kontrolde soracağım bakalım siz öğrenebildinzmi yoksa söylemedilermi
Gulsumyaman Ben 17 haftalıkken gitmistim en son bana cihazlar eski olduğu için yanlış tahmin yapabiliyoruz yanlışlık olmasın diye söylemiyoruz detaylı ultrasonda söylüyorlar cinsiyeti dedi doktor
Gamzeates Ben öğrendim 16.haftam da necati hocadan sağolsun söyledi ki özele de gittim aynı 35+4 olduk hala aynı suan ben de perinatoloji bölümün de yatıyorum ciğer geliştirici vurdular sancım cıktı 🤦♀️ bakalım inşallah yarına çıkarım hastahaneden
genccanne Bugün gittim %80 erkek dedi ama alışveriş yapma daha dedi biraz daha bekle dedi 14.haftadayız