ruveydataskin Ya öyle bir akıntı çoğaldı ki suyum gelse anlamam diye korkuyorum beyaz akıntı geliyor bayağ ıslatıyor yani normalde de akıntım olur ama bu kadar hiç olmazdı 36+1 şuan doğuma yaklaşan herkesin böyle mi acaba ?
melekzehra ruveydataskin 30 haftalık gebeyim aynı sorun bnde de var bazen koyu geliyor beyaz akıntı geldiği zaman kilotumun arası bile ıslanıyor beyaZ süt gibi akıntı
Pelocan ruveydataskin evet 37deyim o kadar ki su sızıyor zannedip doktora gittim dün baktı su değil dedi. Rahim ağzı açılırken olur dedi o beyaz akıntı.
Brcnbysl ruveydataskin benimde 36+1 benimde şeffaf akıntım başladı sonn3 gündür bide doktorum dün çatı muayenesi yaptı sancım olduğu için ondan sonrada akıntı rengim sarıya döndü şuan
ruveydataskin Brcnbysl bildiğim kadarıyla çatı muayenesinden sonra kanama bile olabilir diyorlar normalmiş ama siz yine tedbirli davranın burda birbirimize akıl danışıyoruz ama bebeğin için en doğrusunu doktor bilir
ruveydataskin melekzehra aynen beyaz süt renginde normal heralde ama beni bel ağrısı rahimde batma falan da var bugün artık normal mi değil mi anlamıyorum önceden takmıyodum doğum yaklaştıkça tedirgin olmaya başladım ya
Brcnbysl ruveydataskin ağrım yok ama sadece akıntı rengi değişti devam ederse doktoruma yazıcam bakalım
Annecik02 38+5 oldum bende.. aynı şeyler bende de oldu hafif Sarı yada şeffaf akıntı ama yoğun kıvamlı.. bel ağrısı ve alt tarafta ağrım var.. geliyor gelmekte olan😍🤪😂az kaldı