Aleyna-x Kızlar ben devlet hastanesine gidiyorum kontrole 16 haftalık olduk ama doktor hâlâ cinsiyet söylemedi bende hiç sormadım ondan bekledim ama normal mi sizce 16 hafta olmuş hala söylememesi
Betulfurkan19 Aleyna-x özel veya devleti hiç fark etmiyor ben özele de gittim devlete de gittim yarın 20 haftalık olacağız hala cinsiyetini öğrenemedim bebeğimin göstermiyor bir türlü 🤯
adehuS Aleyna-x Bana devlette 20 haftalıkken söylediler ama ben 16 haftalıkken zaten özel hastaneye gidip öğrenmiştim 😓
Ebrumelek16 Aleyna-x kız ben 28 haftalığım hala bi özeldeki kesin erkek dedi devletteki göstermiyor bu çocuk erkeğe hiç benzemiyor bence kız dedi ben napayım elimde bi erkek diyen bi kız diyen var ve ağıstosta doğum 😂 benimki de hiç göstermiyor 2.gebeliğim ilkinde de ayrıntılı da öğrendim anca ama bunda oda olmadı sen yine iyisin
Aleyna-x ilaydaelcinn_1 çok soru sormama fırsat vermiyor hep kendi konuşuyor ve hemen muayene edip gönderiyor bende o söyler diye soramadım hiç
Aleyna-x Betulfurkan19 ya benim doktorum gostermiyor kendini diye bişey de demiyor hicbirsey söylemiyor
Aleyna-x adehuS devletteki ultrason makinesiyle ozeldeki farklı oluyormuş bakalim bu hafta yine gidicem yine bişey demezse özele gidicem bende
Aleyna-x Ebrumelek16 ayy senin hepten kötüymüş 2 ay sonra dogucak çocuk hala belli değil cinsiyeti çok kötü durum 🤦
Ebrumelek16 Aleyna-x doktor bide dalga geçiyor bazı insanlar 3 aylık öğrenir bazıları doğumda diye 🙄 biri kesin erkek derken diğeri nasıl benzemiyor diyo anlamadım bi oğlum var kızım olsun çok isterim ama böyle arada konuşunca da sevinmedim bile yani net konuşmuyor ki artık bi dahakine öğrenirim inşallah hazırlığımı yapamıyorum
Betulfurkan19 Krgz23 önce bacak arası boş kıza benziyor dedi daha sonra da yok Yok bacak arasında bir şey var erkek de olabilir dedi net bir şey söylemedi yani
Krgz23 Bizde 18 haftalık olduk hâlâ öğrenemedik cinsiyeti,size tahminde bulunmuş Bana bacak arasını göremiyorum bişey diyemem dedi