Betiiiiiii Ben sezaryan olmadım ama teyzemin iki sezaryaninda da yanında bulundum ordan tecrübe ettiğim kadarıyla söylüyorum,ameliyattan sonra direk Nescafe değil de sade çok sert bi türk kahvesi iç bu şekilde hiç baş ağrısı vesaire çekmiyor insan,bunu muhakkak yapmaya çalış canım geçmiş olsun ve gözün aydın şimdiden 💚